Monday, December 5, 2011

Hari Ni Punya Post Kan~! Kan~! Kan~!

Salam kan ...

Actually kan ... mata I kan ... masih mengantuk kan ... Semalam tunggu hubby kan ... katanya kan .. nak balek pkl 10 kan ... alih2 kan ... pkl 2 baru balek kan ... hati ni kan ... bawak beristighfar je kan ... suami kan ... tak leh nak buat ape kan ... dah tuntutan keje dia begitu kan ... anak2 pulak kan ...

tv kitorg ni kan .. dari hari ahad dah kan .. tak berfungsi dah kan .. hari ni kan .. dah hari selasa kan ... tapi org yg nak repair tu kan ... masih tak datang lagi kan ... korang bayangkan je lah kan ... sepanjang masa tu lar kan ... tak tengok tv kat umah sendiri kan ... menumpang umah mak mertua sebelah je nak tengok kan ... tapi bila dah bawak bebudak pegi sebelah kan ... tv on ke off ke tak de beza jugakkan ... depa dok busy main benda lain je kan ... klu kat sini mmg channel ceria je lah kan yang dorang nak tengok tu kan ...

Hari ni pulak kan ... my mom in law busy jugak nak kemas dapor dia sebab semalam org pasang siling dapor dia kan ... jadi aku nak bawa bebudak ni pi sebelah kang kan, takut mak mertua aku tu tak leh buat kerje pulak kan ... shazy tu kan asik nak berkepit je ngan mak mertua aku tu kan ... jadi solutionnye kan ... duduk je berperap dlm umah ni kan ... mengadap skrin kecik ni je lah kan ...

hadoi kan ... aku kesian kan kat budak2 ni kan ... serius kan .. aku rasa mcm nak marah je ngan semua benda kan ... so kan ... aku nak menenangkan kan ... jiwa aku yang a bit celaru ni kan ... sebelum sampai merosak hati kan ... baik aku rawat terlebih dahulu kan ...

ape ape pun kan ... sesiapa yang baca ni kan ... jgn kata aku ni isteri yg byk merungut kan ... setiap perkahwinan tu ade je dugaannya kan ... ini lar kan cara aku nak handle kan ... bersabar dan bertoleransi kan ... harap2 kan hubby aku kan boleh bertoleransi jugak kan sebelum toleransi aku ni kan berada di luar sempadannya kan ... huhuhuhuh!

ok lah kan ... aku stop here dulu la kan ... nak main game sat lagi kan .. dan bagi anak2 layan youtube je lah dulu kan .... chow chin chow kan ....

No comments:

Post a Comment