Sunday, February 26, 2012

Balek Lawas 2012.

Salam all readers ... Dah lama tak blogging ...

Byk benda nak post sebenarnya ... tp tapi bila jari dah atas keyboard, idea pun lari ... hampeh!

Dah sebulan aku kat Lawas... Sepanjang sebulan ni aku jarang sangat kluar rumah ... kngkawan sibuk dgn aktiviti kekeluargaan ... aku nak keluar melepak  ngan kengkazen aku pun sush sebab depa semua still bujang & x perlu nak basuh brak budah dan ak bagi mandi budak sebelum mask maghrib...

Plan dari sbelum balek kpg memang bnyak nak ajak anak2 main sana sini ..tapi bila dah sampai cni, rasa berat betol bontot n nak keluar rumah ... nak pi jemur kain pun rasa liat sangat ... apa lag nak main ngan bebudak kat halaman rumah .. main x sampai 5 minit dah rasa lemah .... wah!!! sangat lemau badan ini.. berapa lar agaknya berat badan aku dah naik ...

Duduk kat umah ni memang seronok ... sebab byk kerje rumah mak aku hndle ... aku memang relex habis ... kdg2 je aku memasak (bila mak aku bz ngan PERKIMnya).
Dan kebetulan balek tahun ni mmg kene ngn musim buah ... Memang naik buntu badan ni kene sumbat makanan je ... pagi, thari, ptg, mlm & kdg2 tgh malam .... serius!! I can feel that I'm getting heavier! warght!!!!

Skarang ni aku blogging menggunakan lappy adik aku ... mcm ape je menaip! klu aku guna lappy ni blogging kat library, memang org ningat aku tengah bengang .. akakakak!! tap! tap! tap! tap! tap! tap!~ ... kalau tekan key tik.tik.tik.tik.tik. memang banyak huruf yg missed!! tension je aku! wakakakak!!

Nak kene stop la ni sebelum lappy c ngbum ni jahanam dikerja aku!!

see yaa~!!

No comments:

Post a Comment